Algemene Ledenvergadering 2017

Hierbij nodigen wij u uit tot het bijwonen van de Algemene Ledenvergadering die gehouden zal worden op:

dinsdag 24 januari 2017

in het gebouw van Speeltuinvereniging Slikkerveer
Tegelpad 1
2983 EX Ridderkerk

Zaal open 19:30 uur
Aanvang 20:00 uur

Algemene Ledenvergadering 2017

Een nieuw verenigingsjaar ligt weer voor ons. Een jaar met goede vooruitzichten. Het ledenaantal is t.o.v. januari 2016 gegroeid en we gaan ervoor die groei verder te continueren. De website draait als een trein en heeft weer vele duizenden bezoekers mogen ontvangen. Ook onze facebook pagina’s worden leuk bezocht. De prestaties van onze deelnemers afgelopen jaar bij District en Landelijke keuringen waren van een hoog niveau. Ciliata is springlevend en staat nog steeds op de kaart.

Komende ledenbijeenkomst niet één spreker, maar hopelijk een zaal vol. Even geen gebabbel over visjes, reptielen, plantjes, algen en andere bijkomende zaken, maar in een goede sfeer, zoals u die kent van onze reguliere ledenbijeenkomsten, met elkaar het afgelopen verenigingsjaar doornemen en de koers voor de toekomst van uw vereniging uitstippelen.

Het bestuur zal zich verantwoorden over het gevoerde operationele en financiële beleid over 2016 en zal uw goedkeuring vragen voor de begroting van 2017. Tevens moeten er bestuursleden en een financiële commissie worden gekozen dan wel herkozen. Ook zullen er zaken naar voren komen, waarover we met elkaar moeten nadenken, praten en beslissen.

Mocht het zo zijn dat de agenda vlot wordt afgewerkt, dan kunnen we de rest van de avond nog iets anders op ons hobbygebied doen. Er zal het nodige beeldmateriaal aanwezig zijn om een leuk praatje te houden. Wij rekenen ook nu op uw gewaardeerde aanwezigheid en betrokkenheid.